DREPTUL DE RETRAGERE A CUMPARATORULUI DIN CONTRACT. RETURUL PRODUSELOR. RETURNAREA PRETULUI.

Cumparatorul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterala, intr-un termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii, fara a fi nevoie sa invoce vreun motiv.

Dacă decide să se retragă din Contract, Cumparatorul este obligat să anunțe FLORA BLOOM S.R.L. prin e-mail la adresa info@bloomgarden.ro.

Pentru a fi sigur de denunțarea contractului în termen, este suficient pentru Cumparator să trimită notificarea de denunțare înainte de expirarea termenului.

In cazul denuntarii/retragerii din Contract, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnarii produselor in stare corespunzatoare, conform prezentelor Termene și Condiții, FLORA BLOOM S.R.L. va restitui fara intarziere nejustificata Cumparatorului pretul acestora astfel cum a fost incasat. Costurile de transport raman in sarcina Cumparatorului.

Restituirea prețului se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Cumparatorul agreează altfel, precum și cu exceptia plăților primite in numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Cumparatorului prin transfer bancar, în contul pe care Cumparatorul este obligat sa il menționeze în formularul/e-mail-ul/scrisoarea sa.

FLORA BLOOM S.R.L. poate amana rambursarea pana cand primeste produsul returnat sau pana cand Cumparatorul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul in stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.

In cazul retragerii/denuntarii, realizate cu îndeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, Cumparatorul este obligat să remita spre retur produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, neuzate, curate (fara insa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgariate si in toate cazurile nedeteriorate, in numar complet, cu etichetele intacte, in ambalajul in care au fost primite, în termen de cel mult 3 (trei) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii și ziua implinirii termenului, intrand în calculul acestuia.

In cazul in care au fost livrate seturi de produse, trebuie returnat intregul set asa cum a fost livrat. In cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca produsul.

In cazul in care produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, FLORA BLOOM S.R.L. va decide daca sumele aferente mai pot fi restituite, ori va evalua si decide cu privire la costurile aferente deprecierii acestora. In cazul in care FLORA BLOOM S.R.L. va decide restituirea partiala a banilor, Cumparatorul va suporta deprecierea stabilita, valoarea de achizitie ce ar urma restituita diminuandu-se in mod corespunzator. Cumparatorul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a produselor rezultand din utilizarea acestora in alt mod decat cel destinat.

Conditiile de returnare, schimb sau trimitere in garantie si taxele aferente sunt detaliate mai jos.

Retur

Taxa de retur este in functie de locatia dvs.
Taxa de retur se va retine din suma achitata de catre Cumparator in momentul in care a facut comanda, urmand ca acestuia sa i se ramburseze diferenta de bani dupa ce a fost retinuta contravaloarea returului.
Cumparatorul nu va achita nimic in momentul in care preda produsul/produsele curierului pentru retur.
In cazul in care produsul a fost livrat gresit sau prezinta defecte, Cumparatorul nu va achita taxa de retur.

Schimb

In cazul in care Cumparatorul doreste sa schimbe un produs cu altul, acesta va achita o taxa de retur in functie de locatia sa, sub forma de ramburs, in momentul in care primeste coletul cu produsul solicitat in urma schimbului.
In cazul in care Cumparatorul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mare, pe langa taxa de retur, va achita, tot sub forma de ramburs, si diferenta de pret intre produsul returnat si cel solicitat la schimb. In cazul in care Cumparatorul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mica, taxa de retur se va retine in momentul in care SC FLORA BLOOM S.R.L. SRL returneaza diferenta de bani, in contul pus la dispozitie de Cumparator.

Exceptii legale de la returnarea produselor

Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din ratiuni de igiena/sanatate publica, nu pot fi returnate.
De asemenea, produsele realizate pe comanda speciala, respectiv cele care contin caracteristicile si particularitatile solicitate expres de Cumparator, nu pot fi returnate. Aceasta exceptie se aplica inclusiv accesoriilor care vin impreuna cu produsul sau care au fost comandate adiacent.

Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost deja utilizate, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, rupturi, zgarieturi, socuri etc.